Svar på en fråga!

meyy ([email protected]) om När jag går ner... ;):
Vilka menas som dina vänner egentligen?? Ser olika namn hela tiden i din blogg (följer den!) och skulle villja veta typ sammanhanget om du förstår vad jag menar. vilka som är dina kompisar där du går skolan och vilka som är hemma i luleå. Bara för att få lite klart i din läsares hjärna haha xD



Svar; Med mina vänner så menar jag i princip alla som jag umgås eller har umgåtts med mest, eller helt enkelt dem som känner sig träffade. Jag umgås med många, men dem flesta är speciella på sina egna sett så, de är helt enkelt många :) Och sedan så informerar jag om att jag inte bor kvar i Luleå utan har flyttat till Piteå sen 1 år tillbaka ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0