Svartsjuka?!

Något som jag verkligen funderat på är det här med svartsjuka. Varför finns det ens, och är det ens nödvändigt ?

Jag personligen förstår mig inte på det, och anser bara att det förstör ett förhållande. Vad ger det att gå runt och vara sur för att din pojkvän pratar med andra brudar t.ex, han valde ju dig och endast dig. Och kan inte han hålla sig i skinnet så är det väl bara att gå vidare för då visar han sig inte vara värd dig i alla fall. Han hade tjejkompisar innan han träffade dig, så låt han förfan ha det även fast ni är tillsammans...
Och det som inte många förstår är att svartsjuka är oftast den största faktorn till att förhållanden går sönder också, det är ingen som orkar leva med någon som alltid ska hålla koll, vara sur för minsta lilla grej and so on. Nä förfan ge upp alltså. Alla blir ju mycket gladare och känner sig mer fri, för bara för att man har ett förhållande så behöver man inte stänga i varandra. Är ju typ det sämsta man kan göra!

Nåväl ner med svartsjukan! WOHO!



Sen till en annan grej, alla som känner mig eller inte alla men många, vet att jag snackar inte om saker jag inte har egen erfarenhet av. Alltså blir det inte en jävla massa bull när jag säger något till någon. Men det som är så synd med de är att personer inte fattar från första början att det jag säger är sanningen och ingenting annat, utan dom kommer några månader senare och "ja men carro, du hade ju faktiskt rätt! Förlåt"
JA men se på fan, att du insåg det nu ditt jävla pucko -_-'

Så säger jag att du inte borde ha å göra med den bruden pga de och de och de. Så är det med all säkerhet så att du inte borde springa runt med henne. Nåväl man lär av sina misstag (: Men vissa verkar ju falla för mongon också!

Allt detta förtjänar en fet jävla stämpel! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0