I was born this way (;

Boys,boys,boys! Vi alla älskar dem eller hur ?! Riktiga idioter men även så sjukt underbara ;D
Och vi alla har ju våra krav också, och något jag faktiskt tittar mycket på förutom utseende är just gymnasieprogrammet han går/gått på, helt stört men så äre ;)
Så dem 4a bästa enligt mig är;
  • BYGG! Det säger ju sig självt, mums ;D
  • FORDONS! Fordonskillar passar ju jävligt bra in på mig då vi har ett gemensamt intresse, fordonsbrud som jag är ;)
  • EL! Dem brukar ju va snygga ;)
  • INDUSTRI!
Vilket som, så är det killar som går praktiska linjer som faller mig i smaken, då jag faktiskt är en praktiker själv. Fast jag har ju inte så mycket hjärna att komma med ;D Så klart jag måste va med någon som är lika hjärndöd, så jag slipper känna mig så jävla korkad! Woho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0