The one and only!

Tänkte nu dra upp historian bakom min absoluta favoritlåt!

Enda sen jag var liten så har min far alltid spelat Smokie, i båten på sommrarna, i bilen, på fester ja u name it. Vilket har gjort att jag gillar dem minst lika mycket som honom. Men även en sak som han har fått mig att förknippa med Smokie är ju mercor! Haha, som han alltid sagt och som jag alltid säger är att en ÄKTA mercaraggare lyssnar på Smokie, och gör han/hon inte det, så är dem bara en kopia av en mercaraggare (Y) huhu.

Så nu alla folks där ute!! Tycker jag att vi visar den svenska befolkningen vilket som är det enda rätta bilmärket, och vilken musik som hör till! WOOPWOOP (; ENJOY SOM FAN, puss :*


Bästa crusing låten!

Min absoluta favorit!

och den vi alla känner igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0