Spelar ingen roll!

Dem senaste dagarna har bjudit på en rejäl egoboost, de är synd att någon ska komma och förstöra det för stunden. Alla som känner mig vet att jag inte är personen som ljuger när jag säger saker till människor.. utan att det kommer direkt inifrån och att jag menar varenda bokstav av det ordet! Wellwell, jag trodde att jag hade slutat att ha å göra med 3åringar men uppenbarligen inte. Så därför blir jag förbannad när folk inte kan tala sanning och ljuger mig rakt upp i ansiktet...

Men det kanske du inte har tänkt på lilla vän, att fler skulle nog tycka om dig ifall du inte höll på som du gjorde, tror du behöver sätta dig ner och fundera över ditt beteende och framförallt TÄNK OM, för din egen skull. Bara ett tips!



Men pga att jag är så jävulst trygg i mig själv, så behöver jag inte bete mig som en idiot. Utan jag kan lika väl vara en och stå för det! ;) det ni!


SMILE BITCH, YOU DESERVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0