Life goes on.

Dem senaste dagarna har jag spenderat min tid i Luleå hos morsan. Har umgåtts med några fina personer, haft massa promenader vid vattnet med min älskade hund. Jag har mått bra, och varit glad... Även om jag också har varit en aning bitter lite då och då, tur att man har några fina som ställer upp och snackar en till rätta.

Dagens planer är väl att sola? måste ju bli brunare än mamma, fick panik igår när hon gjorde det klart för mig att hon kommer vinna tävlingen om jag inte slutar sova under dagarna. Men eftersom hon blir kräfta så har jag ett försprång... 1 timme i solen och jag är lika brun som henne, promise;)


Du är den som alltid stannar när alla andra sviker, du lämnar mig aldrig oavsett hur jag beter mig mot dig.
Du är mitt allt, hur skulle jag klara mig utan dig?
Ljuset i mitt liv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0