Every little thing.

Jag trodde att det skulle gå smärtfritt denna gång, jag hade peppat mig själv för att lyckas. Jag kanske gjorde det till viss del, kroppen och hjärnan är med på mina noter. Men hjärtat säger sitt eget, och jag förstår inte hur en människa kunde tilltala mig så mycket under så pass kort tid, du blev speciell från första stunden jag såg dig.

Jag kan vara arg, ledsen, illamående och rent sakt förbannad pga ditt beteende, och visst det hjälper för stunden. Men vafan ska jag göra för att de ska hjälpa i längden? Jag mår fan illa när jag tänker på dig! hoff. But still...


Jag ville inte ha dina förlåt, jag ville bara att allt skulle bli som förut..


Låten säger fan allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0