WOHO!

Idag är också en jävligt bra dag! Fick ju som sagt en riktig tankeställare igår om att jag inte direkt hade varit mig själv dem senaste veckorna, men kära folket.... nu är jag mig själv till 110% igen :D Hoff, vilken befrielse alltså.

Men bara för att jag går runt och är obrydd igen betyder det ju knappast att jag ska tåla vad som helst ;) Det är något som alla borde veta, speciellt en Mr. Han är som gode duktig på att säga saker som aldrig händer sedan, och det rör mig inte ryggen, men han fixar ju sitt eget avslut i vårat förhållande iallafall. Då jag har svårt att komma ihåg människor som inte hör av sig ;) sad but true! hähä.

Nejfan nu är det duschen som gäller, och sen får vi se! Pusstja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0