AWESOME (;

Känner mig bara så allmänt glad idag, eller det brukar jag ju alltid vara! men idag är jag lycklig.

Jag har ju trots allt alla underbara kärringar och vänner som gör mina dagar till det bästa som finns, har bebis Wilmis som får mig upp ur sängen varje morgon, en familj som stöttar mig i alla lägen, Och en underbar pojkvän som vill vara en del av mitt galna liv. Jag har allt jag önskar och det var nog inte förens idag jag förstod det!! Detta är ren kärlek som jag ger till er, och det kommer aldrig vara något annat :)



Och sen så kan jag ju säga att ni människor som vet med er att jag inte har något behov av eran nyfikenhet, eller om ni överhuvudtaget har något med mitt liv och göra, kan dra! Jag lider med er att ni är avundsjuka på mig och det jag får uppleva dagligen. Men ett tips; skaffa er ett eget awesome liv istället så blir det nog liiiite bättre ;) Även om ni aldrig kan klå mig!

Jag är och kommer alltid vara bäst! Snacka gärna skit om mig, men ni kommer alltid komma i andra hand och vara en B-kopia. Ni gör mig bara mer känd, och jag älskart! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0