Årets fail 2010

Det finns två årets fail, så jag skriver om båda.


Första;
Att jag sneade i fyllan, och var sjukt ledsen och grina utav bara fan. Sen när moogit frågade mig vafan det var, så fick han svaret tillbaks; "Jag är så korkad".
Och de absolut värsta är ju att jag inte kommer ihåg det själv.




Andra;
Årets andra fail går till..... MOOOGIT!!! :D
När moogit försov sig till tåget upp till gve som han skulle ta tillsammans med mig och Melissa.
Jag ringde som ett psyk varje minut i en timme för att han skulle vakna, men inte fan ville han vakna!?
Det slutade med att vi tog tåget utan honom, och han fick fixa skjuts själv (= buss i fyra timmar) så han var inte framme förns kvällen med all vår dricka.




HAHAHAHAHA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0