Godmorgon lovers!

Pappa ringde och väckte mig vid 12 och började prata om det ena och det andra, så innan han var klar hade jag vaknat till ordentligt.

Men nu till morgonens händelse, skulle gå ut med hunden och tänkte äh vafan orkar inte klä på mig!  Så drog bara pappas dunjacka över och tog foppisarna, under hade jag ju endast shorts och sovtröjan. När jag väl kliver ut så spöregnar det, blåser och är någon enstaka + grad, OMG! Så hade jag bara skippat jackan så hade jag ju haft världens sommaroutfit, grannarna måste ju tycka är jag är liiiiite konstig (; HAHA! Och bara för att jag var så smexxi, så kommer det ju tusentals bilar också, nåja jag har ju i alla fall bruna ben! Det räknas jag lovar...


Morgondamp på hög nivå, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0