Bölle!

Nu medans jag sitter och väntar på folket, så börjar funderingarna kretsa runt igen.

Speciellt om mitt sätt att vara mot andra människor, varför jag oftast bråkar eller har väldiga diskutioner med mina vänner. Mamma kanske hade rätt idag, att jag vill för mycket, jag vill se mina vänner må bra och ibland kanske jag vill hjälpa alldeles för mycket. Hon menade på att låt dom sköta sitt och lära sig av sina egna misstag, utan att jag ska vara där och predika när det oftast i slutändan är som jag sa det från första början.

Så jag ska nog börja hålla käften om mina åsikter. Ska sluta ta min hjälp från erfarenheter. Och ärligt, har nästan lust att sluta bry mig! För jag blir fan sjukt förbannad på sånt här, det hade fan varit annat om jag satt och snacka massa bullshit, då kan jag förstå att ingen vill lyssna. Men att ta ett gott råd, det är också för mycket begärt tydligen.

Haha jag ger upp, men kom då inte tillbaks och säg; Carro, du hade fan rätt i de du sa förut...
Kom inte och säg att ni behöver min hjälp, då ni ändå blir sur över mina åsikter! Fan, så less jag blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0