nattblogg

Kan inte sova, och precis började jag tänka tillbaks på sommaren 2010 och vad som hände då. Hur mycket mer erfarenhet jag fick, minnen, hur lite det egentligen hanns med och hur jag mådde...

  • -Jag jobbade för fullt, och där försvann flera veckor bara sådär, men det var ganska skönt att få tänka på annat hela tiden. Detta var en jobbig period trots allt.
  • -Mormor blev sjuk, och det var verkligen som en kniv höggs in i hjärtat. Hon är verkligen en av dom som jag alltid har kunnat komma till... Du får inte försvinna! Menn hon mår bättre nu :)
  • -Spenderade många dagar och nätter i husvagnen med familjen. Vänner kom förbi och umgicks, det var rätt skönt att bara få vara. Och Wilma älskar det lika mycket som jag.
  • -For till Rhodos, och den resan blev mer att sova än festa. Kroppen sa ifrån och jag var konstant trött, dock fått med mig fina minnen därifrån.
  • -PDOL och det spenderades med Frida och co, en härlig kväll + natt, och jag mådde faktiskt bra!
  • - LK, var sjuk som ett psyk, men det blev bra iallafall. Träffade härliga sävastmänniskor så det kunde knappast bli bättre.
  • - J hängde också med på ett hörn i somras, även om allt handlade om "jag är bättre än dig!" ingen normal konversation alltså.
  • - Sen förutom att jag gick och blev sjuk i 6 veckor så var det en sak till: En person som inte är värd att nämnas...

Men såhär efteråt så tror jag nog att jag har svaret på varför min sommar var som en känslomässig bergochdal bana.. Framförallt för att jag tillät andra människor utnyttja mig på ett sätt jag själv inte förstod var fel. Inte förens nu! Men somsagt jag är flera erfarenheter rikare och det kommer jag bära med mig precis som allt annat jag lärt mig genom åren. Och det viktigaste är ju faktiskt att idag så kan jag säga att jag mår bra till 90%, så ursäkta att jag säger det, men jag är sjukt GRYM!!! ;)



Den här låten får nog beskriva min sommar!






SÅ SATSAR JAG SJÄLVKLART MOT EN BRA SOMMAR - 2011 :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D vad heter låten D:?

2010-10-25 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0