Awesome or not ?

Egentligen ska jag inte behöva försvara mig sig angående detta.
men drar en snabb förklaring då tydligen det blir ett jävla liv på folk för ingenting!

Ja, människor tkr jag är en jävla bitch och fjortis bara för att jag står upp för mig sj och tkr att just jag är helt awesome. men äre så konstigt att man ska få tycka sånt egentligen ?!

Jag är uppväxt i en familj då jag har fått lära mig att ärlighet varar längst. "Försök vara så rak och ärlig du bara kan, dina åsikter räknas ockå, och du är en självständig person, låt ingen trycka ner dig!" det är orden jag har fått växa upp med av min mamma och hon har faktiskt så jävla rätt! och jag är så jävla glad att jag har fått växa upp med dom orden, för det har just gjort mig till en grymt mkt starkare person.  
Jag har haft en kämpig väg till vars jag är idag, jag har genomlidit mkt i mina dar, och verkligen varit nere på botten många grr. Men idag ser jag det som ngt positivt, de är bara fått mig att se att livet är ingen dans på rosor och att de är en jävla bra erfarenhet.

Så i dagens läge, så lever jag för det som gör mig lycklig! Mina underbara vänner, min familj, min hund osvosv.
och jag ger fullständigt fan i dom personer som gör mig ledsen och besviken, varför i helvete ska man bry sig i människor som bara trycker ner en, verken du eller jag blir gladare utav det!
Det är bara så, jag ger fan i skitsnack, idiotiska rykten, killar som är idioter, folk som hatar mig osv. för i helvete låt dom vara såna då, för jag bryr mig inte det minsta! du borde testa, man blir gladare! ;)

och angående att jag alltid säger det jag tkr. Jag är sån som person, rak och ärlig, varför låtsats tycka om ngn om man inte gör det ? bara säga som det är och så vet personen det. inget mer med det alls. antingen så älskar folk att jag är så eller så hatar dom det, och det är deras val.
jag har inget bekräftelsebehov av att jag måste vara älskad och omtyckt. men dom personer som väljer och stå vid min sida ångrar det inte en sekund kan jag lova!

Så det egentligen jag ville säga var att;
Jag förtjänar tycka att jag är helt AWESOME, för jag har kämpat som fan för det!
Och ni får ta och leva med att jag är en helt ärlig person, som säger prc som jag tkr. För hey sån är jag!
och tkr ní inte om mig, så är det erat problem inte mitt!

Palla lägga ner tid på människor som inte tål sanningen och blir sur över ingenting!
och hell yeah, jag är stark och okrossbar!


Låten är så klockren på mig!! lyssna och njut! ;)


-och kom ihåg, så länge du är säker i dig själv kan ingenting krossa dig! kämpa för det du tror på, och lägg inte ner tid och energi på människor som gör dig ledsen! för tro mig du kmr må awesome och känna dig jävligt bra tillslut!;D
På återseende/Carro*

Kommentarer
Postat av: tomas

är ju bara skönt att inte sova på natten ibland hehe:P

2010-05-17 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0