OMG!

seriöst nu folket, skrattar så ja jävlat håller på å pissa på mig.
äre ingen jävel som tål å höra åsikter av ngn, hahahha fyfan woopsie.
men tyvärr babes jag är den personen som ALLTID säger det jag tkr, står för det jag gör osv. mohaha världens bitch, värre än kissie eller ? ;) inte mitt fel att randoms tar åt sig av lite åsikter, ojojoj alltså!
och före andra! står hela södra sverige i eld å lågor nu för att miss norrland har varit i farten och rört om i grytan, snacka om vilket liv för ingenting. men hey it makes me famous, and hell yeah i like it! ;D

och ni som nu vet vad ja surrar om, kyss mig för ja jag är en jävla bitch!
så mina ord blir... LOVE or HATE me, för ja bryr mig inte! ;)


Jag är och kmr alltid vara fucking awesome!

Blir nog in till stan nu! ;) så vi hörs nog imr! PUUSSPÅER BITCHES! /Carro*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0