en fundering ? :O

kanske man borde gå å bli flygvärdinna eller ngt sånt :O tänk egentligen hur sjukt roligt det hade varit, få resa, se andra länder, vara social och trevlig med människor. låter som ett perfekt jobb egentligen, men då äre ju det. jag har en hund som jag inte kan lämna, så där gled det jobbet ur händerna på mig.
Snacka om hur låst man blir av att ha hund egentligen, men nu gjorde jag det valet och aldrig i hela livet att jag säljer henne, hon är ju faktiskt världens bästa pinpessa! ;)

Wilma och Niklas för 2 års sen! :D

Näe fyfan, nu har jag lämnat hunden till mamma, de har varit nå folk å kollat på sängen vi ska sälja och jag har dammsugit. dax för en dusch och göra nå mat. bjuder på en facelook och dresscode senare.
puss/carro*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0