Dancing in the moonlight!;)


Tjoo, dålig uppdatering men de är ju sommar snart så vafan, lite mer glädje å livslust liksom + mer bilder ;)
Bästa sommaren evvaaah läre bli, men de ska till mkt för å slå förra året. men det fixar vi :D
Så sjukt avis på suss å josse som ska till rhodos, vill också dit ju! ;O haha. Ska nog allt få dom å stanna hemma! :D eller varför inte ta med mig ? (A) hörde ni de giirls ?
hm, har inget speciellt på hjärtat, utan att förmedla att måla is my thing, fyfan nästan bättre än å köra bil i lycka alltså ;) Jobbet går jävligt bra bara därför, woho!


och juste, lite ego måste man bli;
Fyfan vad jag är grym, så sjukt taggad på att allting SKA bli så bra som möjligt, I'm fucking awesome! och inget, jag menar verligen INGET kmr få mig att ändra det!


Näe nu ska ja fotsätta hare trevlarns med min booeg, han är som söt! :D

Hebbe säger:
ja vet, one of a kind(A)
hahaha aww va söt du är
btw hade du inte funnits
så hade världen kunnat andats haha

Caaarro*\säger:
hahha vadårå ?(A)

Hebbe säger:
dina tuttar kväver oss xD


så sjuk han är, men sant iofs! ;););)
nåmen, på återseende alla mina vänner och fiender!

ooh, juste, vill ni läsa om mitt gamla å tråkiga liv, gå in på Caaroliiina.blogspot.com ^^,
puss/Carro*

Kommentarer
Postat av: christoffer

följ med dom till rhodos då gumman jag är ju här ;) btw vill dom ha det så roligt som möjligt o bra priser i baren osv så be dem höra av sig till mig ^^

2010-05-12 @ 19:02:01
URL: http://christofferwiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0