27/5

Förlåt än en gång för den kassa uppdateringen. men hade fullt upp igår, så orkade ingen dator överhuvudtaget typ. Samma känns det som idag. Har iaf varit på jobbet, typ gjort lunch osv(hmm, jag som skulle sluta äta efter min matkoma igår xD) nej förfan, inte äta! lovade mig sj att leva på vatten, varför vet ja inte men det var ngn idé jag hade! :D Så var det då tänkt att jag skulle gå och ta en powernap nu, men vem fan äre inte då som har snott min säng om inte challan ?! ja, jag tackar ja. hur fan ska ja då kunna sova ? Iofs, då tänker väl ni, varför lägger hon sig inte i soffan eller ngn annan säng. Jo ni, jag tkr de är så sjukt obekvämt, så väntar på hellre till min säng är färdiganvänd så att säga! ^^
gud så mkt svammel det blev, märkte jag själv nu. men vet ni vad ?! har inget vettigt å skriva om ännu, så det kmr när det kmr!
Blås på och simma lungt sålänge!
/Carro*

Kommentarer
Postat av: 'A

Har dragit igång med frågestund på min blogg, svaren kommer på Fredag kväll! Så har du några frågor som du vill att jag ska svara så passa på nu, innan jag publicerar svaren. Och frågorna ställer du i inlägget frågestund! http://lillsannaa.blogg.se

2010-05-27 @ 22:26:20
URL: http://lillsannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0