25/5

Förlåt för dålig uppdatering dom här senaste dagarna. men hade ingen lust till dator i helgen, och inte igår eller idag heller för den delen. Satt och lyssnade på musik, och började faktiskt fundera uti, hur mkt låtar äre egentligen boysen har sjungt till mig, i fyllan eller i dom förhållandena jag har haft. Så eftersom jag inte har ngt annat å skriva om, så snör jag in dom låtarna som jag kan komma på! :D haha så får ni kära bloggläsare se vilken jävla uppvaktning man har fått! det är AWESOME!

säkert många låtar till, men orkar inte tänka efter! kul kan man då ha iaf! :)
nu är Jonteboy påväg hit, och han ska hjälpa mig och städa! :D haha.
på återseende/Carro*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0