23/5

Jag dog inte, jag lovar. Vi tog oss säkert tills älvsbyn, lite skratt däremot och lite små missar men vafan, det gick det med! Där hälsade vi iaf på farmor, och tog med oss Wilma in och farmor blev så sjukt glad över det. härligt å se! :)
Sen till storforsen, farbror kom dit, och nå pitebor osvosv. trevlarns, sen fick jag jaga hund 1 timme. så kul -_-' fick inte mkt sömn, sen for jag och pappa in till Vidsel en sväng handla osv på lördag morgon. Sen kom pitebor och mitt i allt var jag påväg ditåt. förbi GRANS, aaaw saknar den dära skolan!!! :( ahuu!
Hade trevligt in da lekpark, och mina boobs blev dissade för första ggn, shit konstig stad de dära! :O Nåmen var sjukt trött, men somna sent ändå. fick skjuts hit, å ni tror ju inte Wilma drog en smitning igen?! den dära hunden, håller på å bli galen på henne. Gick iaf typ och la mig så fort jag kom hem, vaknade kanske vid 8, så nu sitter man här trött, seg och har en jävla huvudvärk!
Bilder får ni iaf senare, eller imorgon. är så borta att jag nog bara ska ut med Wilma nu, och sen typ gå å dö ? nämen se tv eller ngt annat.
Slänger in en låt sålänge, ngt mer än text måste jag bjuda på iaf! :)

Vi får höras, kanske ikv eller imorgon. men ska börja uppdatera mer nu iaf! :)
puss på er! /Carro*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0