20/5

Chacha alla glada!
Har hunnit vara på jobbet, där det blev en chill dag men imr ska ja få måla! WOHO I LOVE IT! thats my thing :D sen hem och ut med Wilma, lagade lunch för 3e dagen i rad *stolt* sen ringde mor min och såhär såg samtalet ut...

Mamma;
WOH GRATTIS!

Jag;
W00t ? :O

Mamma;
Ja idag äre 17 års sen, du fick namnet Emma Erica Carolina Forsman

Jag;
juste, min dopdag xD


Så ni kan ju gratta mig nu liksom!
Och jag slänger in ett grattis till gammelfarmor som blir 89 idag, synd att jag inte kunde följa med till älvsbyn och fira dig idag! :)

Så har jag väl planerat resten av dagen och dra schteeken på balkan när solen nu kmr dit, ska ju bli pissigt väder på söndag så, bäst å passa på liksom! men gode brun har jag då blivit, mkt snyggt! ;)

Skönaste låten att ha i en bil med mkt dunk! lyssna och tänk på varma sommarkvällar!
Men ska sluta skriva nu innan inlägget blir för långt :D
puss/Carro*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0