18/5

chacha alla! :D

Statistiken bara ökar och vädret och humöret är på topp, så nesh ingenting kan bli fel! ;)
Jobb idag då, bara att vara på lagret och fixa om nå pallar å sen vissa saker ut i butiken, chefen bjöd på glass så tiden gick fort idag! ;D sen ut med wilmis, som var ner och bada i älven. Min badbrud så att säga. Sen har ja gjort lunch åt min familj och diskat, och efter det bara umgås på balkan med min far som kom hem imorse.
Nu tänkte jag fördriva tiden här ett tag och sedan kanske det blir en powernap, men ska försöka vara trevlig och skriva mer inlägg idag, annars blir bara bloggen tråkig och då finns det inga läsare! :D
men bjussar på ngn bild och ngn låt!


Skönaste låten ever, fyfan så lycklig man blir! ÄLSKA sommaren! ;)



Och en härlig bild från bulgarien 2009!


Nä nu ska ja dunka gyllene tider och surra med världens sötaste innan han drar till jobbet!
på återseende! pussar /Carro*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0