Happy Homes

Äntligen har jag jobbat klart på Happy Homes, och det är faktiskt med blandade känslor jag lämnade det stället idag.

Enda sen jag började där har min resa varit upp och ner. Har varit sjukskriven under tiden, inte skött mitt jobb. kommit med massa bortförklaringar för att jag i princip inte tog mig ur sängen på morgonen. Men ändå, jävlart ändå har jag alltid fått veta att dom stöttar mig, dom stod bakom mig och visade att alla människor behöver inte må bra, och att det är en jävla bragd för att trotsa sig själv i det läget. Dom frågade alltid hur jag mådde, och visade att dom bryr sig. Jag hade någon jag kunde prata med ifall jag behövde, och fick beröm då jag som mest behövde det. Dom dagar det syntes på mig att idag tror jag inte på mig själv, och jag duger inte. Och jag skärpte till mig efter sjukskrivningen, jag kom tillbaks dit i slutet av april. Kämpade och slogs mot mig själv för att inte svika denna underbara personal och här sitter jag idag, jag lyckades tillslut och jag mår faktiskt bra. Jag är så sjukt lycklig att jag klarade det, och att jag hade människor som trodde på mig under tiden, några som pushade mig framåt då jag som mest ville lägga mig ner och dö! återigen tack för det ni har gjort, de är guld värt!

Så det sista dom gör är att ge mig en blomma, och säger tack för mitt arbete, och ger mig lycka till och mer pushande ord! Så på vägen hem, så slår jag på en låt som får mig att må sjukt bra, och då började glädjetårarna rinna. Fyfan säger jag bara, jag är helt jävla AWESOME!

Och till alla ni, HappyHomes i luleå är inte bara en färgbutik utan dom har även världens bästa personal. Lätt värt att gå in dit och handla, bra service, bra priser u name it. Rekommenderar till 110%.



Återigen TACK, ni är minst lika awesome som jag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0