16/6

Alla dagar ser nästan likadana ut just nu, kliver upp 7 och till jobb vid 8,8.30 är där tills lunchen, kommer hem går ut med Wilma. Tillbaks till jobbet och jobbar till 15, 15.30. Inte så givande men helt okej! ;)

Vad ska jag göra nu då? Har iaf varit ute med Wilma, så de är borta för ett tag.
Men härnäst blir det väl...
  • Duscha
  • Städa rummet
  • Fixa mat
  • prata i telefon
  • diska
  • blogga mer ?

Och sen är jag så sjukt lycklig igen!
Jag ska börja om på den där förbannat älskade skolan, det blir inge bygg utan grans igen! ;D Inga mer ledsna tårar över att jag saknar den skolan, inge mer ältande om att jag gjorde fel val. Med eller utan dom som går HU09 så ser jag framemot att börja om! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0