13/6

Jag har haft såå sjukt lite läsare dom här dagarna jag har varit borta, men de är väl inte så konstigt egentligen?!

Sitter iaf och drygar på här, kan inte sova. Har varit ut med hunden, bytt kläder osv. Väntar på Challan som kommer hem snart, eller hon slutar vid 6 men brukar bli lite senare. Vad händer då senare idag kan man ju fråga sig ? och jaa, jag ska väl försöka sova(?) och sen ska jag absolut ta en långpromenad med mitt troll, det ska faktiskt bli skönt. Röra lite på fläsket, det behövs! Speciellt då man ska utomlands nu i Juli, helt awesome :D
Men det är 3 veckor jobb kvar innan jag får sommarlov, ni kan ju tro att man längtar. Ska iaf nu, slänga iväg ett sms till Tomas som börjar jobba, stänga av datorn, tvätta bort sminket och försöka sova. Wish me luck!




Nej! det märks att jag är trött och de syns också, så nu måste jag försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0