tjulululula!

Har varit och handlat lite saker inför rhodos osv. Tror jag ska fota det och lägga upp här i bloggen ikv ;) Sen har jag även solat och blivit ännu brunare på tuttsen, ja där hör ni grabbar!

Har precis ätit och diskat, och under tiden jag stod där med händerna i diskvattnet fick jag inblicken av att jag INTE ska diska, för jag blöter ju ner mig själv och vaskar golvet på samma gång :O kan nog dock se ganska kul ut och vadå, det är väl ganska porrigt att hälla vatten över sig, eller? Nåja vilken tur jag har då, som oftast är ensam i köket då det ska diskas.

Men nu alla mupps ska ja fixa mig så ni får en dresscode/facelook ikv sen fota det jag har köpt.
på återseende! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0