ojdå.

Nu har vi ätit och bara allmänt tagit det lungt, Anna är här också. Så nu sitter jag bara och väntar på att Challan ska plocka mina ögonbryn, skönt det. Och Wilmis är fortfarande sur på mig, vilken hund alltså! Mattes temprament kanske ?! ;) absolut!


Haha, alltså vilka muppar det finns egentligen. Man kan ju verkligt undra vad dom är ute efter, är det att försöka trycka ner mig, att börja tjaffsa och diskutera? i vilket fall som helst, så vet ni vad? JAG TAR INTE ÅT MIG! vafan jag vet redan att jag är sjukt awesome, att jag duger precis som jag är. Sen att vissa idioter inte har så mkt till liv så dom måste börja diskutera t.ex om mina tuttar är stora eller inte?! om inte DD säger er ngt, må ni juh vara blinda! ;) En stor jävla fet kyss på er! ;****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0