JÄVLA IDIOTER!

Alltså hur fan kan man egentligen använda internet för att låtsats vara ngn annan än man är ? är vissa så fula att dom måste sno andras bilder och använda ? eller är människor seriöst så sjuka i huvudet att man ens kan ha den tanken ?

Detta gör ju internet till den mest osäkra plats att vara på, då man inte vet vem personen man pratar med kan vara. Och eftersom jag själv har stött på många idioter så blir jag bara mer och mer försiktigt nästintill skeptisk då ngn person utan t.ex cam börjar skriva. För då kan jag ju inte se att personen är den h*n utger sig för att vara. Är det verkligen så illa verkligheten ska vara ?! Helt ärligt det är ju sinnessjukt!

Jag stör mig som fan på det!
Och vissa går ju så långt att de är skrattretande, där man har bevis på att personen är FEJK och dom fortfarande sitter och låtsats att dom är just den personen på bilden, när dom egentligen har tagit någonannans bild, det är fan stört om ngt.

Annars är ju internet en förjävla bra sak, man kan få kontakt och prata med människor utanför "gränserna" så att säga. Och jag skäms inte över att säga att jag träffade mitt ex via internet. och sedär det höll i 2 år!
Men man kan ju börja fundera på hur sjuk världen som vi lever i är, då människor beter sig så här.


Godmorgon btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0