27/7

Godmorgon eller godeftermiddag!

Har en jävla full dag framför mig, och det känns ju verkligen underbart (Y)

Det jag har gjort hittils;
  • Varit ut på Wilmis morgonpromenad
  • vaknat och insett att detta kmr bli en jobbig dag
  • tvättat bort gårdagens smink
Det som jag MÅSTE göra idag då;
  • Fixa mig
  • duscha
  • fara på stan och göra nå ärenden
  • städa
  • träna
  • ut med wilma
  • diska
  • äta ngt
  • träna wilmis (även fast hon fortf är sur)
  • och en jävla massa annat...
kill me ngn! blöhöhö. men jag ska inte klaga, finns dom som hare värre :D

Kan ju iaf vara lycklig över att jag har så snygga skor + bruna ben...

... och att jag har en surfitta till hund!


Nä fyfan vilket jävla inlägg, bara till för å klagas. So not carro-style!

Ha en bra dag allihopa! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0