12/7

Godmorgon ännu en gång!
Sedan jag sist skrev så har jag hunnit vara ut med Wilma så hon fick bada och jag halvt bada. Bädda sängen, plocka ihop Wilmas saker som hon drar ut över allt. plocka till lite allmänt bara. Och ofc gett Wilma mat och vatten. Så nu har hon och jag även hunnit bli livrädd för en geting och stängt in den i mitt rum, hoppas den dör där eller något, pappa är ju inte hemma och jag är alldeles för fjolligt för å våga slå ihjäl den själv :O Vi får hoppas på det bästa!

Dagens planer är då iaf att jag och Challan ska fara in till stan och sen fara och sola. Blir ju trevligt (:

Medans Wilma nu springer runt och är livrädd för getingen som är i mitt rum, så sitter jag och äter min allt för hälsosamma frukost, omg! jag som ska utomlands om 2 dgr.


Nu ska jag he över några bilder från datorn till telefonen och lyssna på ungen här utanför som började skrika.
Have a nice day! PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: 'A

Fan vad jag diggar din blogg :-D

2010-07-12 @ 12:31:55
URL: http://aalexandraliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0