Dissar!!

Människor som inte kan låta andra vara ifred, det är något jag stör mig som fan på! Och det spelar ingen roll vem eller varför denna människa inte kan låta en vara ifred, men ibland kan man börja fundera vars fan problemet ligger i den personens skalle ? nåja, oavsett så skärper jag till mig och är den vuxna i detta läge. Jag orkar seriöst inte bråka med någon, så jävla onödigt!

Saken är ju den att de inte är någon idé att försöka ens, för ursäkta mig men här har ni den mest obrydda människan som lever på denna jord. Jag har självförtroende och självrespekt nog att fatta att jag är så jävla bra! och därför behöver jag inte bry mig i vad andra tycker/ säger om mig ;)) sug på den ni era fuckers!

En stor fet jävla kyss, och så lyssnar ni på låten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0