Sommaren 2010

Nu är den underbara sommaren slut, och jag har lärt mig enormt mycket under dom här 3 månaderna. Jag har varit med om saker som har gått rent sagt åt helvete, jag har lärt mig massa nytt, lärt känna nya människor, och framförallt skapat nya minnen för livet. Förutom det dåliga har sommaren varit helt jävla awesome!
Detta är då lite av vad jag har gjort;
- Jobbat
-Spenderat en hel del i Pite. Både i husvagn och med T
-Varit på Rhodos
-PDOL och träffa härligt folk
-LK med gamla vänner
-Varit sjuk i 2 veckor, eller ja är sjuk fortfarande
-Sävast
-Spenderat långa sena kvällar med Jonas
-Fest

och självklart en massa mer, men det behövs inte skrivas här!

En snygg bild på mig och Suss efter en kväll på björx!




Låten är ett så jävla skönt avslut på sommaren.
Sommaren 2010, har bjudit på många skratt, glädje och tårar. Nu ser jag framemot sommaren 2011.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0