Thats life u know

Natten är till för tankar,  ibland är det jobbiga och ibland är det något man blir glad av.

Just denna natt så dras mina tankar till dig Alexander. Vi känner inte varandra särskilt bra, eller har pratat ordentligt på flera veckor. Men jag har sett via din blogg och facebook att något har varit helt galet ibland. Det enda jag ville är att du ska vet att jag ALLTID kommer ställa upp för dig. För glöm aldrig att vill du, så kan du klara av vad som helst!

Du har säkert hört denna låt flera 10000 gånger, eller jag skulle bli förvånad om du inte hade gjort det! Men den får mig att tänka på dig och jag har aldrig kunnat relatera en låt så perfekt till en människa förut.



Så mina få ord till dig denna natt är;
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone


Så du vet om det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0