Öjebyn here I come ;D

Snart så far jag till den efterlängtade skolan och Öjebyn. Och detta är något jag gör med glädje, även fast jag nu måste gå om ett år så är det helt klart värt! Grans är verkligen en skola man inte kan sluta att tycka om, eleverna och lärarna är underbara. Och få träffa dom i HU09 igen ser jag framemot så jävla mycket, hääh ;)

Där ett tag i somras, trodde jag att det skulle bli ett helvete att fara tillbaks till Öjebyn, då det bara kändes så fel. Fel att träffa människor, fanns någon man helst inte ville stöta på igen. Men helt ärligt så ger jag blanka fan i det nu, och är så jävla glad över att just Öjebyn är det stället jag kommer få fortsätta mitt nya awesome liv. Och det kommer bli så jävla bra, jag fixar det här. Ingenting kan stoppa mig nu!





Som ni kanske förstår så har jag ingen dator där borta, och bloggen kommer att bli lidande denna vecka. Jag ska försöka lösa problemet så fort som möjligt. Men tills dess så får ni ringa/smsa om ni vill ha tag i mig ;)

Ha en så bra vecka allihopa, så hörs vi på fredag :) puss!

Kommentarer
Postat av: [Foto & Vardag]

så fin =)

2010-08-22 @ 18:49:48
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0