Love it!

Blev seg uppdatering idag med, men jag behövde vila. Vissa saker tar somsagt på krafterna utav bara fan, men jag mår bra och de är det som är viktigast!

Men å andra sidan så har Viktorgullet försvunnit, jag saknar honom nu :O hoppas han inte har dött eller ngt sånt :/

Men kan ju skriva om min helg hos mamma då jag ändå inte har ngt bättre för mig! :)
Fredag - For dit och umgicks ett tag, käka for till alder, drog med oss Jonatan osv. Ganska så trevligt! Somnade för en gångsskull tidigt, måste ha ngt med att vara hos mamma som gör att jag sover så mkt när jag väl är där. Men jag klagar inte (:
Lördag - Var ut och övningskörde, gick åt helvete, var så jävla trött och irriterad så orkade inte lyssna och blev mest bara sur! Men jag körde ju inte ihjäl ngn så de var nog lungt iaf. Drog till Suss på kvällen, umgicks, pratade och tjorva allmänt på, hon är så jävla grym, pussar på dig bruden! <3 Efter lite övertalan fick vi Jonas att komma en sväng också. Kan ha varit trevligt, eller de var det!
Söndag - Blev en seg dag, men for ut och övningskörde och det var felfritt. Somsagt jag KAN köra bil så tro ingenting annat ;) Färgade håret och klippte det ännu kortare, OMG!

Ja de var väl ungefär min helg. Nu måste jag försöka få tag i Viktor och se så han lever, ha en bra natt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0