Jag måste bara...

Berätta om en person som är helvetes duktig på att göra mina dagar eller nätter! En person som alltid orkar lyssna på mig och faktiskt klarar av mitt humör hur bra som helst. Och framför allt någon som alltid kan få mig att skratta.

Tack vännen för att du ställer upp och finns där för mig, jag lovar dig här och nu att jag kommer alltid göra detsamma för dig! du är guld värd Viktor vetu det ? om inte annat fick du veta det nu. Du med din konstiga metal musik och jag med mina smurflåtar. HAHA, att du överlever xD


Men jag ville mest säga tack för att du är den du är, ingen kan bli lika awesome som jag. Men du är bra nära! ;) puss på dig! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0