Det är ju så! ;)

Kolla in vad jag hittade på Alexandras blogg, som sagt, hehehehe, man är ju snart kändis ;) Hade gett dig en fetlänkning b-ruden om jag kom ihåg hur man gjorde, de får tas en annan dag. Tack för att du gör min awesomeness lite mer famous! :D pusspåre ;*






"Efter en lång vecka så har jag glömt att uppdatera om "dagens blogg" och eftersom att det är ett riktigt svårt beslut, så har jag äntligen bestämt mig för att det ska bli en person som är riktigt rolig. Har en otrolig humor, mycket att skriva om och är riktigt awesome helt enkelt! Vem tror ni att det kan vara? Klicka på bilden för att komma till hennes blogg och läsa om det som kallas för hennes vardag."

Kommentarer
Postat av: Anonym

- spanna in bloggen, bli själv medlem och tjäna pengar!

2010-08-06 @ 04:56:44
URL: http://nattstad.se/MissGrace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0