Awesome!

Haft fullt upp hela dagen, så har inte haft tid. Sen att mna har varit bakis var ju inte heller lätt!

Nu har jag iaf hunnit duscha, och dejtat min morgonrock ett bra tag. kärlek på den <3 Så ska jag försöka ta mig till soffan och umgås med min pappa litegrann, åker ju till skolan imorgon. Så nästa helg så jobbar han och den 7e åker dom till Bulgarien så det blir lite segt om tid :) Och jag saknar min bebis, men hon har det bra i Öjebyn på höstkollot, haha!


En snygg bild på mig, eller hur ? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jag har varit på bio och stan med nåra vänner och kom hem för ett litet tag sen :)

2010-08-28 @ 22:03:24
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0