6/8

Godmorgon får man väl säga nu.
Som ni ser har jag ändrat designen inatt, och jag själv är hel nöjd! lite små fix kvar och sen är den på topp. Måste tacka Viktorgullet för all hjälp, kan inte ha varit lätt då jag är så förbannat petig med allt ;) haha!

Funderar på att dra med mig täcket och kudden till soffan och hoppas på att SF-kanalen har ngt att erbjuda nu på morgon, typ ronja rövardotter ? Kan inte sova pga min förkylning, går fan knappt att andas, så jävla jobbigt! Och folk som vill ha med mig på LK imorgon, eller ja, senare idag. Tror nog att jag kan fet glömma det även om jag börjar bli rastlös. Har siktat in mig på lördag, och då ska de bli så! :)

Men ni som fortfarande sover, hoppas jag att ni drömmer sött och sover helvetes torrt! ;D
Och ha en fortsatt bra dag, ni som har vaknat? KYSS och SMEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0