2/8

Idag var vi och kollade på nå hus här i pite, pappa är taggad på att lägga ett bud medans Challan mest bara är negativ åt de. Och jag bah; OMG! fint hus blir säkert bra, men de betyder att jag måste bo med dom där i 3 år till, jag dööör! Så är det ngn snäll människa som kan låta mig bo hos den, så skriv! helst i Öjebyn då jag går skola där ;) HAHA!


Nej fyfan jag är sad, sad, sad fortfarande! kom på att de lär ta en jävla tid att komma över det här, sålänge finns ju alkoholen, en mkt bra vän + Wilmis också :) Ska imr då till min ny-gamla skola och vara där till på onsdag, så öjebyn here i come, BUHU jag kmr må piss då. Ju närmare, ju värre.. fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0