18/8

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag for iväg 6 på morgon och kom hem vid 1 på dan, eller något sånt! Så gårdagen blev helt fuckad. Jobbigt!

Har inte sovit nu inatt heller, överväger att gå och lägga mig nu och sova några timmar eller hålla mig vaken och försöka vända tillbaka dygnet? Och jag känner att jag inte kan sova bort denna dag, för de är i princip 100 saker som måste göras idag. OMG, jag flyttar ju på Söndag, känns inte så och de är redan Onsdag ? Då kan jag påpeka att jag ligger jäävligt illa till enligt mitt schema..

Men det jag vet måste göras kan ni få ta del av:

Onsdag - Städa lägenheten och allt som hör till. 14.30,14.45 ska jag vara på vårdcentralen och Wilmas klor ska klippas.

Torsdag - Tvätta 12-17 + 17.00 Ska Wilma vara hos veterinären

Fredag - Möte kl, 13.00 inne i stan

Lördag - Packa ner mina saker i kartonger

Söndag -
Fixa det sista och packa Wilmas saker, 19.45 ska jag vara på inskrivning på skolan och sedan lämna Wilmis hos Cissi och Staffan i Öjebyn.

Sen kommer det säkert bli mycker mer, nåja ingen idé att gnälla. Detta fixar jag lätt ;)
Godmorgon btw :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0