1/8 - är det så här illa denna månad ska bli ?

Gårdagen har varit jävligt awesome, men jag återkommer med att skriva om den precis som Rhodos resan. Ni får tyvärr ha överseende med detta.


Helt ärligt just nu är jag så jävla nere som jag kan bli, och jag orkar verkligen ingenting. Funderingarna och känslorna tar över och det gör så jävla ont! Men som en vettig människa sa idag; "du måste bryta ihop för att kunna resa dig upp igen!" och det är precis vad jag tänker göra. Nu släpper jag kontrollen och bryter ihop, och jag vet inte hur länge detta kommer ta, men det var en fin människa så jag tänker älta och vara ledsen. För att sedan komma tillbaka starkare än ngnsin. Och jag lovar att jag säger till då jag är tbx lika awesome som vanligt!

Ikv ska jag dränka mina sorger i alkohol, ha en fortsatt bra kväll och natt mina kära läsare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0