13/8 - Mitt liv har tagit en rejäl vändning!


Och det är åt det rätta hållet. Jag behöver inte fejka att jag är lycklig, inte fejka ett leende, och de är så jävla underbart! Det är bara 1 enda sak kvar att göra och sen kan jag verkligen påbörja mitt nya liv. Skita i allt annat som gör mig ledsen, för man inser ändå att dom är ena jävla omogna idioter tillslut :)

Jag står i ett vägskäl nu, och jag väljer att gå mot den lyckliga underbara framtiden. Bara lägga ner min tid och energi på vänner, skolan och Wilma. Fuck allt annat! Carro är tillbaks, och det med minst 110%. Nu är det bara att tuta och köra, dom som vill hänga med får gärna göra det.
Ni andra kan seriöst dra åt helvete, för well, I dont need you anyway!

För det sista, ni omogna små fjortisar som sitter och ska försöka klanka ner på mig, ger er för fan! Jag är den sista person ni vill öppna käften emot. Och att jag är pinsam för att ha bra självförtroende. HAHA I love it! ;) Svartsjuka är tyvärr dagens underbara samhälle, och vi svenskar är alldeles för duktig på att trycka ner varandra, för ingen jävel kan tydligen vara glad över att det går bra för någon annan. Men vet ni, LOVE ME OR HATE ME! Kan inte bry mig mindre ;*





är jag nå snygg, eh jo!
Men jag lovade att säga till då jag är lika awesome som vanligt, 13 dagar tog det!


MEN NU KÖR VI!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0