1 vecka sen

Tiden går fort, och ja jag tog mig själv i kragen och jobbade bort känslorna, mest för min egen skull! Jag har ju lovat mig själv och även dig att jag skulle ta tag i mitt liv. Och även om du anser att jag kom över dig fort, så gjorde jag det för min egen skull. För engångs skull gjorde jag något enbart för mig, utan att tänka på andra. Och jag vet inte om det var de som orsakade att du har slutat prata med mig eller om du bara behöver vara ifred. Önskar vissa gånger att man var tankeläsare..

Men oavsett så vet du vem du är, och jag antar eller ja, hoppas att du fortfarande läser min blogg. Men jag vill att du ska veta att jag saknar dig, ja så att de gör ont! Och behöver du mig, så vet du vars jag finns. För jag kommer alltid ställa upp för dig, och det vet du.
Men jag behöver ta tag i mig själv igen, därför blev det så här



Men jag tänker på dig..!

Kommentarer
Postat av: alexandraström

Men gumman, berätta <33

2010-08-13 @ 09:37:20
URL: http://alexandraicious.webblogg.se/
Postat av: C*

Svar till A; vi tar det på msn ngn! <3

2010-08-13 @ 11:29:43
URL: http://forsmaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0